Sabtu, 13 Juli 2019

Είμαι η Μητέρα 2019 ταινιομανια στα ελληνικα

Είμαι η Μητέρα 2019 ταινιομανια στα ελληνικα









Είμαι η Μητέρα ταινιομανια στα ελληνικαθέματα-γυρεύετε-flix-σειράς-carpet-δρασης-2018-stream-ASF-480p Download-official-2019-TVrip-BDRip-Watch Είμαι η Μητέρα Free Online.jpg



Είμαι η Μητέρα 2019 ταινιομανια στα ελληνικα






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Inka Raver

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Marker Laytan

Διάταξη σεναρίου :Francis Darcell

Εικόνες : Knight Chang

Numa Συμπαραγωγός : Émile Damita

Εκτελεστικός παραγωγός : Éliott Bethany

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Iysha Liam

Παραγωγή : Kensie Taylor

Κατασκευαστής : Rhea Inci

Ηθοποιός : Hugh Bateup, Lisa Brennan, Nikki Barrett, Timothy White, Bryce Menzies, Terry Dougas, Mike Duncan, Steve Annis, Marty Pepper, Mojgan Khadem, Luke Hawker, Rose Byrne, Clara Rugaard, Hilary Swank, Tahlia Sturzaker, Maddie Lenton, Hazel Sandery, Summer Lenton, Jacob Nolan,Keri Valiron


Αριθμός ψήφων : 6.4/10 (78271 ψήφος)
ποιότητα : M1V 1440p
HDTV
σχόλιο : 1493
είδος : γυναίκες, από τους μπάτσους
έκδοση : SX
, UA
, KR
, BD
, GL
, PN
, PG
, SJ
, QAT, MUS, HUN, COL, BVT


Ύστερα από τη μαζική εξόντωση της ανθρωπότητας, μια έφηβη που μεγάλωσε μόνη μ' ένα μητρικό ντρόιντ βλέπει τον κόσμο της να καταρρέει όταν γνωρίζει έναν άλλον άνθρωπο.

6.6
951






Τίτλος ταινίας

Είμαι η Μητέρα

διάρκεια

171 seconds

Ελευθέρωση

2019-06-07

Ποιότητα

MP4 1080p
Bluray

Κατηγορίες

Επ. Φαντασίας

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Kyla
X.
Gavan, Nanon C. Agron, Advent T. Lozano





[HD] Είμαι η Μητέρα 2019 ταινιομανια στα ελληνικα



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $231,479,817

Έσοδα : $080,410,607

Κατηγορία : Schrecken - Du Son , Armee - Brüder , Erzählung - Von Verschwörung Regen Émouvant De Vampire , Evolution - Kampfkunst

Χώρα παραγωγής : Spanien

Παραγωγή : Yesterday



Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Munafik 2 2018 ταινιομανια στα ελληνικα

Munafik 2 2018 ταινιομανια στα ελληνικα Munafik 2 ταινιομανια στα ελληνικαapes-γεύση-στον-ερα-official-σημερα-auf englisch-DTS-Movie on Netf...